با تکنولوژی AI هایک ویژن امنیت دانشگاه ها را افزایش دهید

سه شنبه 7 ارديبهشت 1400
11:52
سامان


تضمین امنیت دانش آموزان در محوطه دانشگاه اولویت اصلی برای هر مرکز آموزشی است. از طریق تکنولوژی AI هایک ویژن ایمنی دانش آموزان برای مدارس و دانشکده ها را میتوان به طور کامل تضمین کرد


دانشگاه ها وظیفه مراقبت از دانشجویان را که در حال تدریس هستند را دارد ، امنیت دانشجویی بسیار مهم است. با این حال حوادث در مدارس بسیار زیاد است.

برای برطرف کردن این حوادث مؤسسات آموزشی بیشتر در حال استفاده از آخرین فن آوری های نظارت تصویری از جمله تکنولوژی AI هایک ویژن در سراسر دانشگاه هستند. با استفاده از دوربین مداربسته HD اما در عین حال قدرتمند ، از جمله هوش مصنوعی و تکنولوژی یادگیری عمیق ، مدارس می توانند یک محیط یادگیری ایمن تر را برای دانش آموزان فراهم کنند و از خطرات مانند سرقت ، شکستگی و ورود خروج غیرمجاز جلوگیری کنند.

قیمت دوربین tvt انتقال تصویر هایک ویژن

عکس تکنولوژی AI هایک ویژن

4 روش اصلی برای محافظت از دانشگاه ها و مدارس

  • محافظت کامل از محیط داخلی و خارجی

بدون توجه به اینکه یک محوطه دانشگاهی بسته یا باز است ، مانند زمین های بازی که فقط برای کلاس ها باز هستند ، خطوط آتش نشانی و همچنین آزمایشگاههای مدرسه و اتاقهای بایگانی. بنابراین اطمینان می دهد که سیستم های نظارت تصویری امروزی برای هشدار دادن به پرسنل امنیتی نسبت به هجوم در لحظه وقوع طراحی شده اند. تکنولوژی AI هایک ویژن مبتنی بر یادگیری عمیق می توانند به صورت هوشمندانه محتوای فیدهای ویدیویی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و تشخیص دهد هنگامی که افراد یا وسایل نقلیه از مرزهای مشخصی در مکانهای از پیش تعیین شده در هر نقطه از مدارس عبور می کنند ، زنگ خطر را ایجاد می کنند. .

  • نظارت مداوم با دوربین مداربسته هایک ویژن

هشدارهای هوشمند ارائه شده توسط سیستم های دوربین مداربسته امروز با هوش مصنوعی می توانند تیم های امنیتی را آزاد کنند که آنها دیگر نیازی به نظارت بر صفحه نمایش های ویدئویی ندارندکه فیدهای ویدئویی را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می کند و در صورت بروز مشکل ، زنگ خطر را ایجاد می کند - به پرسنل امنیتی اجازه می دهد تا وقت با ارزش خود را برای سایر فعالیت ها ، مانند گشت زنی در زمینه ها صرف کنند.
رکن اصلی این ویژگی برای نظارت قبل یا بعد از ساعات مدرسه یا آخر هفته است. کارمندان نظارت می توانند از طریق برنامه ای روی دستگاه تلفن همراه خود ، هشدارهای لازم را دریافت کنند ، و اطمینان می دهند که هنوز هم می توانند در زمان واقعی به مسائل پاسخ دهند.

  • شناسایی ورودهای غیر مجاز به محیط

بزرگترین نگرانی های مراقبان و کارمندان مدرسه ، ورود غیر مجاز افراد به محیط دانشگاه می باشد. بنابراین سیستم ویدیویی تشخیص چهره و تکنولوژی AI هایک ویژن امروز یک راه حل ایده آل ارائه می دهد . این فناوری می تواند با سیستم های کنترل دسترسی همکاری کند ، و اطمینان می دهد که فقط دانش آموزان و کارمندان مجاز می توانند وارد محوطه شوند. همچنین می تواند افراد خاصی را که مجاز به ورود به ساختمان نیستند را شناسایی کند و در صورت تلاش برای انجام این کار ، زنگ خطر را ایجاد کند.


کیفیت دوربین برای این قابلیت بسیار مهم است ، بنابراین انتخاب دوربین های تشخیص چهره که دارای دامنه گسترده پویا و عملکرد کم نور هستند بسیار مهم است . این دوربین ها برای جبران این شرایط چالش برانگیز ، مانند نور پس زمینه در یک روز روشن یا یک شب تاریک مناسب است.

  • کنترل دسترسی به وسایل نقلیه در محیط دانشگاه

تکنولوژی ANPR شماره پلاک خودروهایی را که وارد ورودی یا دروازه پارکینگ مدرسه می شوند ، شناسایی کرده و در صورت شناسایی یک وسیله نقلیه غیر مجاز ، زنگ خطر را به وجود می آورد. برای ایجاد یک لایه امنیتی بیشتر ، ANPR را می توان با فناوری تشخیص چهره همراه کرد تا تشخیص دهد که راننده شناخته شده است.


به طور مشابه ، دوربین های دارای هوش مصنوعی را می توان برای شناسایی رفتارهای مشکوک رانندگی مانند سرعت یا رانندگی در جهت اشتباه برنامه ریزی کرد. به علاوه از آنها می توان برای نظارت بر رعایت محدودیت ها استفاده کرد. به عنوان مثال ، اطمینان از تنها وسایل نقلیه از پیش تصویب شده مانند اتوبوس های مدرسه می توانند در یک مکان خاص پارک کنند.

بهترین دوربین‌ مدار بسته انواع دوربین مداربسته پکیج دوربین مداربسته ریست پسورد هایک ویژن


[ بازدید : 351 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]