امنیت بیشتر ساختمان ها با دوربین تشخیص چهره هایک ویژن

سه شنبه 7 ارديبهشت 1400
11:53
سامان


برای ساختمانهای مسکونی و اداری بسیار مهم است که امنیت خود و املاک آنها را به خود اختصاص دهند. با افزایش سطح زندگی و رقابت شدید بین مشاغل در سراسر جهان مدیران امنیتی و صاحبان ساختمان از فناوری های هوشمند هایک ویژن از جمله استفاده از دوربین تشخیص چهره هایک ویژن در طراحی خود استفاده می کنند تا امنیت بیشتری را برای ساختمان خود فراهم کنند.

امنیت ساختمان با هایک ویژن

تشخیص چهره هایک ویژن (Face Detection) چگونه عمل میکند؟

هنگامی که چهره فردی در دوربین مداربسته قرار میگیرد ، دوربین از چهره سوژه تصویر برداری کرده و چهره شخص مورد نظر را ذخیره میکند ، همچنین تعداد زیادی تصویر از چهره همان شخصی که در زاویه دید دوربین مداربسته قرار میگیرد و در دستگاه NVR ذخیره می کند در دوربین های هایک ویژن به دلیل وجود ساختار هایی از جمله تکنولوژی VCA میتوان چهره افراد مختلف را به طور کامل تشخیص داد و به همین علت درصد خطای تشخیص چهره فرد به صفر میرسد که به سبب همین امر این نوع دوربین ها در اکثر محیط ها استفاده می شوند تا پاسخگو نیاز آنها باشد از مزیت اصلی این نوع دوربین ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دنبال کردن خط دید چشم سوژه
  • کنترل نامحسوس و ایجاد امنیت کامل
  • دنبال کردن خط دید چشم سوژه

ثبت اطلاعات کامل از بازدیدکنندگان

مدیریت ساختمان ها باید اطلاعات بازدید کنندگان را جمع آوری کند و سعی کند تا آنها را در مناطق مورد نیاز محدود کند ، اما از طرف دیگر ساکنان و شرکت ها امیدوارند که بازدید کنندگان آنها بتوانند در طول بازدید خود تجربه ای دلپذیر و راحت داشته باشند.

این امر باعث می شود كه ساكنین یا كارمندان دفتر مجاز به مجوزهای محدود برای بازدیدكنندگان مجاز باشند و به آنها اجازه می دهد بسته به اهداف مختلف بازدید ، فقط وارد مناطق خاصی شوند. بازدید کنندگان همچنین می توانند با روشهای مختلفی برای ثبت بازدید خود ، از جمله پیش ثبت نام آنلاین ، ثبت نام دستی در سایت و ترمینال ثبت نام بازدید کنندگان تعاملی ، تجربه ای راحت داشته باشند.

ایجاد ساختمان امن با هایک ویژن

دوربین مداربسته پایه و اساس کل راه حل امنیتی ساختمان است ، با این حال ، سیستم های دوربین مداربسته سنتی به صورت غیرفعال برای ثبت تصاویر صرفاً کار می کنند ، و پرسنل امنیتی ممکن است بدون یادآوری به موقع ، به راحتی ناهنجاری ها را از دست دهند. با توجه به وقوع حوادث ، ممکن است تلفات در حال حاضر رخ دهد.

یک سیستم دوربین مداربسته هایک ویژن فعال می تواند هوشمندانه رفتارهای نفوذ را تشخیص دهد و به طور خودکار هشدارها را به پرسنل امنیتی برای انجام تأیید صحت ویدیو در زمان واقعی تحریک کند. این امر در کاهش و جلوگیری از ضرر بسیار با ارزش است.زمانی که دوربین مداربسته در مقابل نور آفتاب قرار بگیر با توجه به قابلیت WDR هیچ گونه افت کیفیتی ندارد و عملکرد تشخیص چهره و شناسایی افراد در دوربین بسیار دقیق است و هیچگونه کاهشی کیفیت تصویر نسبت به شرایط معمولی را ندارد.

پکیج دوربین مداربسته انواع دوربین مداربسته دوربین مداربسته tvt

راه حل اصلی برای امنیت کامل تر برای ساختمان ها

آخرین و مهمترین نکته برای امنیت در ساختمان ادغام سیستم ها است. استفاده از سیستمهای مدیریتی جداگانه برای عملیات امنیتی ساختمان می تواند پرهزینه و ناکارآمد باشد و هرگونه ناسازگاری همچنین می تواند خطر آلارم کاذب را افزایش دهد.

در حالت ایده آل یک راه حل جامع امنیتی ساختمان باید از ادغام دوربین های مدار بسته ، زنگ خطر ، کنترل دسترسی ، کنترل آسانسور ، مدیریت بازدید کننده و سیستم های پارکینگ هوشمند پشتیبانی کند.با سیستم های متحد ، مدیریت سیستم و عملیات امنیتی متمرکز شده و داده ها را می توان در بین سیستم های مختلف به اشتراک گذاشت. طراحی ماژولار راه حلها در اینجا برای پشتیبانی از گسترش مؤلفه های کاربردی مورد نیاز است. کاربران می توانند به راحتی اجزای جدیدی را در همان پلت فرم اضافه کنند تا ضمن کنترل هزینه ها ، کنترل کننده نیازهای جدید تیم های عملیات امنیتی باشند.

ریست پسورد هایک ویژن بهترین دوربین‌ مدار بسته انتقال تصویر هایک ویژن


[ بازدید : 618 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]